پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2859
-
الف
+

برگزاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب

اختتامیه هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود.

اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه روز یکشنبه (بیست‌وهفتم آبان ماه جاری) همزمان با برگزاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری مهر، دبیرخانه جشنواره کتاب و رسانه با بیان اینکه کار داوری آثار شرکت‌کننده در هفدهمین دوره این جشنواره در حال انجام است، اعلام کرد: ۱۷۵ فعال اطلاع‌رسانی حوزه کتاب از استان‌های مختلف کشور و شهرهایی چون: تهران، قم، کیش، خرم‌آباد، مشهد، شمیرانات، گرگان، شیراز، یاسوج، سبزوار، آستانه اشرفیه، خوی، اهواز، ری، کرمانشاه، ماهشهر، اسلامشهر، لاهیجان، بندرعباس، رشت، آران و بیدگل، کرج، بجنورد، زنجان، سهند، ارومیه، بوشهر و... برای شرکت در این دوره از جشنواره ثبت نام کردند.

بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره، این افراد در بخش‌های مختلف «رسانه‌های نوشتاری» (مطبوعات کاغذی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری رسمی) شامل خبر، گزارش، گفت‌وگو، طنز، یادداشت و نقد و مقاله (مطبوعاتی و تخصصی)، بخش «رسانه‌های دیداری و شنیداری» (تلویزیون و رادیو) شامل خبر، گزارش، گفت‌وگو، میزگرد، داستانی - نمایشی (کتاب صوتی)، طنز و برنامه‌های ترکیبی، بخش «عکس» شامل تک‌عکس و گزارش تصویری و بخش «تولید محتوا در صفحه‌های تخصصی شبکه‌های مجازی» شامل معرفی کتاب، یادداشت و نقد، گفت‌وگو، گزارش و خبر، به رقابت می‌پردازند.

یادآوری می‌شود، بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با مشارکت بیش از ۵۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 س م/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر